piątek, 14 grudnia 2018

Pakiet Vip Grudzień 2 połowa

Hej dzisiaj się pojawił nowy pakiet! 

Tak on wygląda:


Włosy: Włosy mega mi się podobają. Są blond z czapką mikołaja.


Sukienka: Sukienka też mi się podoba. Jest ona w kolorach Mikołaja.


Płaszcz (xD): Dodali płaszcz. Ciekawe... Jest on w kolorach świątecznych. Podobny mam na sobie (chodzi o MSP) tylko, że on nie ma przerwy xD



Buty: Buty mi się podobają. Są to czarne kozaki na obcasach z białym puchem (xD)



Zwierzak: Zwierzakiem jest... miś polarny! A raczej powinnam powiedzieć niedźwiedź polarny. Jest on jednak brzydki, jego oczy są okropne.


W ogóle szkoda, że nie ma rzeczy, płaszcz ją zastąpił :/



Taka moja ocenka: 7/10 (a byłoby 10/10 gdyby nie zwierzak oraz brak rzeczy xD0



No to na tyle papa ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz